no ocaso, Luis por acaso: (www.astormentas.com)

Poema ao acaso

martes, 15 de junio de 2010

to be or not to be: entre ser ninguém ou formiga,


responde Xoaquím Marín:


Cánta verdade na viñeta de X. Marín:

Eu, que sâo ninguém, e tenho-me ademáis por ecologista, matei mais de cem formigas neste fim de semana.

O seu único delito: terem feito o seu natural e imprescindibel carreiro a traverso da minha casa, sem consultar o cadastro. Em súa defesa, a casa está deserta de corpos e ánimas conhecidas o resto da semana.

Em minha defesa, ou coartada para aliviar a má conciencia por tanto crime: Pasaba com mortífera precisâo o meu pé, calçado, por cima delas de tal jeito que desaparecíam de imediato, deixando só uma leve mancha no châo, ao tempo que eu facía contas de que, tan instantánea e total tinha sido a súa morte á que, no fim de contas, tarde ou cedo estaban abocadas por lei de vida, de que lhes tinha facilitado uma morte doce, que, ademáis, vinha a livra-las duma vida cheia de duros trabalhos, sabido de todos como é, que o trabalho sem descanso ocupa a vida enteira de todas as formigas sem distinçâo, sem tregua para um momento de prazer, como nâo seja embarruntarse em mel ou açúcar muito excepcionalmente.

Hoje mesmo, nos xornais de Santiago, podem verse ducias de pelegrinos, que até acó chegaron como formigas polo carreiro do CAMINHO, dormindo na rúa, sem teito, a sofrer as baixas temperaturas duma noite invernía, as portas do antigo Seminario Maior, histórico Mosteiro de Sâo Martinho, hoje convertido en Estabelecimento Hoteleiro Singular de 4 *, propriedade da Igreja Católica Compostelana, por nâo poder pagar as tarifas dos cuartos de tâo distinguida Hospedaría.

Esquecidos ficam, também, para o Obispado compostelano os preceitos cristianos que predicaram Jesus Cristo e eles mesmos:
"Dar de comer al hambriento, de beber al sediento, y posada al peregrino"
Ao milhor dispóm, coma mim, de uma sólida coartada, ou de Bula Papal que de tudo dispensa para o efeito.
Em cualquer circunstancia que seja, o Sr. Bispo tem garantido o céu.
O que nâo é o meu caso.
Nâo é coisa que me preocupe demasíado, porque sei com certeza que:
Eu livrar-ei do inferno, como excedente de cupo,
ou, se demoro tempo de máis em chegar lá,
porque as praças já estarâo
cubertas todas com voluntarios.
.
http://www.lavozdegalicia.es/opinion/index.htm - 15 Xuño 2010

Foto: Antonio Hernández - elcorreogallego

1 comentario:

  1. ...Qie cosas verdad, cada peregrino es un mundo aparte, una entrega diferente a la hora de vivirse la experiencia, cabe señalar que cada quien busca el entorno donde afinansarce y quedarse, pero si deben reestructurar quizás nuevos lugares, marcar aún más zonas, aunque la verdad es que para peregrinar y vivir la experiencia al máximo, cualquier zona es buena a la hora de descansar, porque la esencia se vive al compartir con los demás todo lo que se vivió. Estoy deseoso en poder sacar el tiempo necesario para hacerlo, pues el tan solo visitar La Catedral y algunos entornos del camino en diciembre y enero (2009-2010) me fue completamente grato y especial.

    Un abrazo desde el calor caribeño.

    Peter

    ResponderEliminar